torsdag 8 april 2010

Så var dagen här

Så var dagen här! Det känns lite konstigt i och med att Under vingarnas skugga har gått att köpas på internetbokhandlar de senaste veckorna, men i dag är det officiella realesedatumet. Jippi! Är ni lika glada som jag? Förmodligen inte. :p

Jag minns veckorna fram till att På ödets vingar släpptes. Jag började räkna ner dagarna en månad innan, tror jag. Den här gången har dagarna flugit nästan obemärkta fram. Fast det är kanske så. Första gången är mer speciell, även om det såklart är jättekul nu också.

Det är redan några som har läst boken och hört av sig. Jätteroligt, tycker jag, och jag hoppas att fler gör det. Det skulle betyda väldigt mycket för mig att höra vad ni tycker och tänker, vad ni gillar och inte gillar, vad ni tror kommer hända i fortsättningen, och så vidare. Till exempel berättade läsaren Kristopher om en teori, som han dock inte trodde på, som handlade om ifall Liva skulle döda Shanzoc när hon fick veta sanningen om honom. Finns det fler teorier får ni hemskt gärna berätta om dem.

Vill passa på att tacka alla som läst och kommer läsa mina böcker! Jag skriver därför att jag älskar det, men det är så roligt att det finns andra som uppskattar det jag gör. Så tack! :D

12 kommentarer:

  1. Jag ska köpa den på Internet när den kommer ut på Paper Back :)
    Ska bli jätte spännande att läsa den

    SvaraRadera
  2. Hej Olivia,

    I sådana fall får du nog vänta länge. :p Ingen av de andra böckerna har ju hittills tryckts i pocketformat, och såvitt jag vet finns det inga planer på att göra det med Under vingarnas skugga heller.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Jag har läst och tycker väldigt mycket om Under vingarnas skugga!

    Min recension av den finns här:
    http://bokmatilda.blogspot.com/2010/04/under-vingarnas-skugga.html

    SvaraRadera
  5. jag ska precis börja läsa den nu, kom igår, riktigt spännande!;)

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Vad kul, Matilda! Du skriver så genomtänkta och utförliga recensioner, så det är alltid roligt att läsa vad du tycker. Att du gillar den är extra skoj. :)

    SvaraRadera
  7. jag har precis läst klart under vingarnas skugga nu och jag tyckte den var jättebra. mest spännande hitills. jag är jättenyfiken på om vad som kommer att hända i nästa bok,jag undrar när ungefär den ska komma ut? jag är väldigt irriterad på slutet för att det var de mest spännande och jag kan inte läsa mer. längtar verkligen tills nästa bok kommer ut.!!!!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Teori om nästa bok: "Manjír" var egentligen inte den riktiga Manjír utan en Avskydd som dödat den riktiga Manjír efter att fått all info. ur honom ... Han har dock inte avslöjat detta för de övriga Avskydda eftersom att han antingen har egna avsikter eller är den där "ledaren" Shan i PÖV säger att de Avskydda samlas under.

    Vad tror ni :P

    SvaraRadera
  10. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  11. Jag har inte så jätte bra koll men har du skrivit några andra publiserade böcker. Om du inte har så hoppas jag att du kommer att göra det :p

    SvaraRadera
  12. Har du facebook?

    SvaraRadera