måndag 20 september 2010

Preliminärt releasedatum

Jag har fått ett preliminärt releasedatum för Till sista vingslaget. Boken kommer att gå till tryck i början av mars och kommer skickas från Bonnier Carlsens lager den 28 april. Så efter det kommer den att finnas i affärerna!

Boken var egentligen planerad att gå till tryck i februari, men vi ändrade datumet eftersom jag kände att jag behövde mer tid till själva skrivandet och rättandet. Nu hoppas jag att det räcker med tid, så att jag inte behöver flytta fram det igen och göra er besvikna. :)

9 kommentarer:

  1. att vänta på en bok, är ett av de jobbigaste saker jag vet. Önskar faktiskt att jag skulle börjat läsa boken senare än vad jag gjorde då skulle jag inte behöva vänta så länge. men det är hur kul som helst att du fått ett datum, jag undrar eftersom den antagligen kommer ut efter 28 april, när den kommer till finland. <3 lycka till med skrivandet :)

    SvaraRadera
  2. ååå så spännande det ska bli att läsa den! :D hoppas vi får se mer av dig även efter Nyckelväktarna :)

    SvaraRadera
  3. Längtar!! ska bli så kul att läsa den! hoppas verkligen att tiden går fort :)

    SvaraRadera
  4. längtar jääätte mycket ska bli jätte kul att läsa den lycka till med skrivandet du är bäst!!

    SvaraRadera
  5. Längtar sjukt mycket! Älskar dom andra tre lycka till med skrivandet kommer bli hur bra som helst!! :D Hoppas du fortsätter skriva böcker kommer definitivt läsa dom!

    SvaraRadera
  6. Har just läst klart de tre första och längtar grymt mycket tills sista kommer ut. Frågan är bara vad man ska läsa tills dess ;)

    SvaraRadera