onsdag 17 mars 2010

Bokjuryn

Glöm inte att gå med i Bokjuryn och rösta på era favoritböcker 2009! För er som inte känner till Bokjuryn kan jag berätta att alla barn och ungdomar upp till 19 år får rösta på högst 5 av sina favoritböcker som kom ut år 2009. De som röstar kan även vinna många fina priser. Sista röstningsdag är 23:e april så om ni inte har röstat än finns det fortfarande tid kvar.
Gå in på Bokjuryns hemsida ifall ni vill veta mer: http://barnensbibliotek.se/Bokjury/tabid/783/Default.aspx

Själv ska jag bland annat rösta på "Fatta eld" av Suzanne Collins.

2 kommentarer:

  1. hungerspelen är sjukt bra!!! längtar så jag dör på fortsättningen!!:)<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. hungerspelen är sjukt bra!! jag längtar så jag dör på fortsättningen!! inget bra slut för en bok när fortsättningen kommer ett år senare:(<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera