måndag 8 februari 2010

Två månader kvar

Oj, vad tiden går fort. Nu är det bara två månader kvar tills "Under vingarnas skugga" kommer ut. Jag har alltid blandade känslor inför ett releasedatum. Dels är jag jättenyfiken på att se boken i tryckt form, det brukar kännas både roligt och overkligt, men främst är jag spänd på att höra vad andra tycker om den. Själv brukar jag alltid pendla mellan att tycka att det jag skrivit är bra och dåligt.

Vad har ni för tankar om den tredje boken? Vad hoppas ni ska hända?

11 kommentarer:

  1. Hej
    Jag undrar om du har någon mailadress som man kan kontakta dig i fråga om en intervju?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hoppas tiden går fort! jag vill verkligen läsa boken!

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Jag kommer inom kort publicera ett inlägg med en mailadress som man kan kontakta mig på.

    Jag hoppas det med! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Julia!
    Länger verkligen ihjääääl mig efter bok tre. Jag hoppas att den är lika spännande som dom andra böckerna, som sagt, jag avgudar verkligen dina böcker!
    Jag hoppas självklart att Comíl hinner fram, annars kommer jag dööööö! (inte bokstavligt)
    Jah hoppas också att Shanzoc (som är min favvo) kommer avslöja sin hemlighet. Som sagt, ÄLSKAR verkligen dina böcker, jag skulle kuynna fortsätta i evighet om vad jag gillar i din bok, men det blir alldeles för långt!
    Jätte kul att du besökte mig blogg förästen, jag dog när jag läste det!

    SvaraRadera
  5. Hej Olivia,

    Vad kul! Jag hoppas såklart att du kommer tycka om den tredje boken lika mycket.

    Jag tror att Shanzoc är de flestas favorit. :) Själv har jag jättesvårt att välja mellan honom och Comíl. Vad är det som gör att du tycker bäst om honom?

    SvaraRadera
  6. Jag längtar verkligen efter tredje boken!

    Jag hoppas också att Shanzoc ska avslöja sin hemlighet, jag tycker alltid att det känns bättre när vänner i böcker inte ljuger och har hemligheter för varandra.

    Jag tror nästan att den person i böckerna jag tycker mest om är Liva.

    SvaraRadera
  7. Nyckelväktarna och Spejaren's Lärling är mina favorit böker, kan inte vänta tills tredje boken kommer ut!

    SvaraRadera
  8. Sv: Det är nog rätt så mycke. Först och främst så gillar jag hans personlighet. Jag tycker också att han är cool med det här att han säger att han är en enkel handelsman men är en Karit och Bevarare! Jag tycker också att han är stark för när han förlorar sina bästa vänner så fortsätter han ändå sitt uppdrag. Jag gillar också mycket med hans hemlighet, att han plågas så av den men fortsätter ändå att hålla den. Jag tycker faktiskt om när vänner har hemligheter för varann, det blir mer dramatiskt.

    SvaraRadera
  9. Jag undrar vilket datum boken kommer?
    För jag tror jag ska köpa den istället för låna^^
    alla böcker jag läser börjar ta slut så nya är välkomna ^^

    mvh Robin.

    SvaraRadera
  10. Svar till Robin:
    Det står i tidigare inlägg

    SvaraRadera
  11. Hej!
    jag heter peter och är 14 år. jag har läst dina två första böcker och håller på med den sista. jag bara ÄLSKAR dina böcker!!!!! jag kan inte sluta läsa dem och blir bara ledsen när de tar slut :P jag skulle önska at du svarade på mitt lilla meddelande via j.p.puma@hotmail.com xD
    än en gång: JAG ÄLSKAR DINA BÖCKER!!!!!! :D

    SvaraRadera